Hogyan tudok rendelni?

A weboldalon található, készleten lévő termékeink közül „kosárba” való helyezéssel indul a megrendelése. Ezután folytathatja a vásárlást, vagy amennyiben a vásárlást befejezné, úgy válassza a fizetés opciót. Amennyiben előzetesen regisztrált már nálunk, elegendő bejelentkeznie a rendelés leadáshoz.

Új vásárlóként regisztráció szükséges, ami teljesen ingyenes, az adatok megadása önkéntes. Ehhez csak a legszükségesebb információkra van szükségünk, melyek elengedhetetlenek a termék kiszállításához (pld. név, cím, telefonszám). Természetesen ezeket az adatokat bizalmasan kezeljük.

Ha egy termék státusza „Jelenleg nem elérhető”, akkor miért van az oldalon, ha meg sem lehet rendelni?

Több esetben a készlethiányos termékeink egy része aktuálisan nem elérhető, azonban rövidesen gyártásba kerül, így még elérhető lesz a későbbiekben, ezért nem távolítjuk el az adott típust a weboldalról. Amennyiben ilyen jelzéssel ellátott terméket szeretne megrendelni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal hétfőtől-péntekig 8-15 óra között.

Honnan tudom, hogy biztosan sikeres volt-e a rendelés leadásom?

A vásárlás leadása után perceken belül egy automata e-mailben jelezzük, hogy sikeresen fogadtuk a megrendelését. Ez az e-mail az alábbi információkat tartalmazza a rendeléssel kapcsolatban: a megrendelt termék(ek), neve, mérete, darabszáma, a fogyasztói ára; esetleges egyéb költségek; a fizetés és a szállítás módja; postázási és számlázási cím; és vásárlói üzenet.

Amennyiben az Ön által megrendelt termékkel kapcsolatban nem érkezett, vagy többször érkezett automata visszaigazolás, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal hétfőtől-péntekig 8-15 óra között.

Mi a kiszállítás menete?

A beérkezett megrendelést követően e-mailben küldjük a pontos szállítási információkat. A termék a futárszolgálat részére való átadása után, várhatóan 2-3 munkanapon belül kerül kiszállításra, a kért szállítási címre.

Lehetséges-e személyesen átvenni a megrendelésem?

A webshopon történő rendelés esetén személyes átvételre is van lehetőség.

Lehetséges-e más címre kérnem a megrendelésem kiszállítását, mint a cég székhelye?

Természetesen igen. A rendelés leadásakor a szállítási cím menüpontban adja meg azt a pontos belföldi címet, ahova a megrendelés kiszállítását kéri.

Kell-e fizetnem szállítási díjat?

Igen. A szállítási költség a vásárlási folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint az Általános Szerződési Feltételek között is megtalálható. A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a vásárlási folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza.

Kiszállítási idő:3-5 munkanap

Szállítási díjak:

0 – 30 kg-ig           Bruttó:   8.000,- Ft /kézi csomag/

31 – 99 kg-ig         Bruttó: 11.000,- Ft /egy utas raklapos csomag/

100 – 200 kg-ig     Bruttó: 16.000,- Ft /egy utas raklapos csomag/

201 – 400 kg-ig     Bruttó: 22.000,- Ft /egy utas raklapos csomag/

401 – 800 kg-ig     Bruttó: 38.500,- Ft /egy utas raklapos csomag/

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Weboldalunkon történő megrendelését lehetősége van fizetni banki előre utalással, illetve telephelyi átvétel esetén készpénzzel.

Van-e lehetőség a termék cseréjére?

Ha rosszul sikerült a választás, nem kell aggódnia, hiszen tudunk segíteni a termék levásárlását illetően. Ilyen esetben kérjük, vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal hétfőtől-péntekig 8-15 óra között, hogy megbeszéljük a részleteket.

Van-e lehetőség a megrendelés visszamondására?

Ha nem megfelelő terméket választott, vagy meggondolta magát a vásárlást illetően, a termék átvételének napjától számított 14 naptári napon belül élhet elállási jogával. A 14 napos határidőbe a termék átvételének napja nem számít bele. Ilyen esetben kérjük, vegye fel a kapcsolatot hétfőtől-péntekig 8-15 óra között az Ügyfélszolgálatunkkal, hogy megbeszéljük a részleteket.

Mi történik, ha rendeléskor a terméket kedvezményes áron helyeztem a kosaramba, de utána már teljes áron látom a weboldalon?

Természetesen, a rendelés leadásakor feltüntetett ár számít, amivel a termék kosárba helyezésre került. Tehát ha például akciós-napok keretében adott le rendelést, a kedvezménnyel csökkentett árat kell fizetnie; függetlenül attól, hogy mondjuk a kiszállítás napján a termék már teljes áras.

Mi történik, ha nagyon alacsony áron láttam meg egy terméket, amit a kosaramba is helyeztem, mégis törölni akarják a rendelésem?

Sajnos előfordulhat, hogy tévesen hibás árral kerül fel egy termék a weboldalunkra, amelyet igyekszünk kiszűrni. Amennyiben nagyon alacsony értékben rendelt meg egy terméket és a megrendelés törlésre került, kérjük, hétfőtől-péntekig 8-15 óra között vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálatunkkal.

Nem talált esetlegesen felmerülő kérdésére választ a fönti felsorolásban?

Írja meg nekünk kérdését az alábbi űrlapon és munkatársaink rövidesen felveszik Önnel a kapcsolatot.

CAPTCHA image

A kód beírásával segít nekünk a spam üzenetek kizárásában.